بازار مکاره و حبابی و دروغ و تزویر

با سلام خدمت بینندگان وبلاگم امیدوارم ساعات خوبی رو داشته باشید

امروز جهت کار شخصی حوالی میدان فردوسی بودم در مسیر برگشت به جهت کنجکاوی از دلالان عزیز ! ارز و صرافان ... بوق سوال کردم که دلار چند ؟

که یکباره احساس کردم یکی از پشت بهم ضربه زد چه ضربه ای ، می دونید چرا در عرض چند سال کمرمون شکست زیر بار این گرونی های بین این دعواهای خاله زنکی دولتمردان و سیاست مداران هر چه رهبری میگه آقایان به فکر مردم باشید انگار نه انگار ، انگار  ....  عوض رسیدگی به امورات مردم با این وضع بد اقتصادی و معیشتی گیر دادن به کاریکاتور روزنامه شرق آخه یکی نیست بگه درد مردم مگه کاریکاتور  

درد مردم بیکاری ، اشتغال ، ازدواج 

بارها گفتم و باز می گویم اگر این سه موضوع در مملکت نهادینه بشه فرهنگ و اعتقادات مردم هم حفظ میشه 

حالا گرچه انتقاد باید سازنده باشه که امیدوارم دغدغه ی من هم همین جوری باشه 

ولی راه کاری که به ذهن من میرسه اول قطع کردن یکسری از دستان آلوده از اقتصاد مملکته دوم حمایت از دستگاههای تولیدی و صنعتی با وام های اقتصادی و مدیدیت صحیح نه مثل بنگاههای زود بازده که نتیجه اش هم دیده شد سوم ایجاد امکانات اشتغالی ، رفاهی و درمانی و آموزشی ، تقسیم درست عدالت و مساوات بین استان های ایران چهارم همت مردم برای رشد و تعالی کشور و در آخر اصلاحات در سیاست های داخلی و خارجی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, | 1:34 | نویسنده : مجتبی |
بازار مکاره و حبابی و دروغ و تزویر

با سلام خدمت بینندگان وبلاگم امیدوارم ساعات خوبی رو داشته باشید

امروز جهت کار شخصی حوالی میدان فردوسی بودم در مسیر برگشت به جهت کنجکاوی از دلالان عزیز ! ارز و صرافان ... بوق سوال کردم که دلار چند ؟

که یکباره احساس کردم یکی از پشت بهم ضربه زد چه ضربه ای ، می دونید چرا در عرض چند سال کمرمون شکست زیر بار این گرونی های بین این دعواهای خاله زنکی دولتمردان و سیاست مداران هر چه رهبری میگه آقایان به فکر مردم باشید انگار نه انگار ، انگار  ....  عوض رسیدگی به امورات مردم با این وضع بد اقتصادی و معیشتی گیر دادن به کاریکاتور روزنامه شرق آخه یکی نیست بگه درد مردم مگه کاریکاتور  

درد مردم بیکاری ، اشتغال ، ازدواج 

بارها گفتم و باز می گویم اگر این سه موضوع در مملکت نهادینه بشه فرهنگ و اعتقادات مردم هم حفظ میشه 

حالا گرچه انتقاد باید سازنده باشه که امیدوارم دغدغه ی من هم همین جوری باشه 

ولی راه کاری که به ذهن من میرسه اول قطع کردن یکسری از دستان آلوده از اقتصاد مملکته دوم حمایت از دستگاههای تولیدی و صنعتی با وام های اقتصادی و مدیدیت صحیح نه مثل بنگاههای زود بازده که نتیجه اش هم دیده شد سوم ایجاد امکانات اشتغالی ، رفاهی و درمانی و آموزشی ، تقسیم درست عدالت و مساوات بین استان های ایران چهارم همت مردم برای رشد و تعالی کشور و در آخر اصلاحات در سیاست های داخلی و خارجی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, | 1:34 | نویسنده : مجتبی |